PROGRAM PÅMELDING BEDRIFT MOT BEDRIFT FRIVILLIG PUBLIKUM OVERNATTING

 

 

Ønsker du å bidra kan du melde deg på som Funksjonær nederst på denne siden. Tusen takk!

 

Informasjon for Funksjonærer

Til arrangementet trenge vi en god del Funksjonærer på flere forskjellige områder. Det er Funksjonærene som er selve Haugesund Triatlon. Uten Funksjonærer kan vi ikke gjennomføre arrangementet. Vi trenger et stort antall Funksjonærer for at deltakerne og publikum skal få en best mulig opplevelse under konkurransen vår.

Vi har laget flere arbeidsteam med definerte oppgaver, og de ansvarlige for teamene vil fordele oppgaver innad i teamet. Desto flere som er med på teamene desto mindre blir arbeidsmengden for den enkelte.

 

Kontaktinfo til alle Teamlederne

Ansvar/Rolle Navn E-post Tlf
Stevneleder, Presse, Info Kurt Misje kontakt@htri.no 40037422
Sikkerhets og Beredskapsansvarlig Tom Falkeid tom.falkeid@aibel.com 98242804
Logistikkansvarlig Aleksander Snare aleksandersnare@gmail.com 93269473
Skiftesone Knut Johannes Hallingstad knut@holelas.no 95497821
Svømmearena Gunnar Hauso gunnar@bygnesbygg.no 48087104
Sykkeltrase Øyvind Hegglund oyvind.hegglund@haugnett.no 99254947
Løpetrase Svein Jarle Aasen svja@statoil.com 95443559
Målområdet Per Jensen perjens2@gmail.com 90613685
Kiosk/kafe Anne Askeland anne.askeland@gmail.com 95945908
Sportsmesse
Informasjon/Registrering Tone Sletten tonesletten1@hotmail.com 90851494
Haugesunds Avis Barnetriatlon  

 

Som Funksjonær i Haugesund Triatlon får du..

  • Bli kjent med mange nye mennesker
  • Være med i kulissene på et stort arrangement
  • Bygge kompetanse og vise til innsats som settes pris på i arbeidslivet
  • Refleksvest og Informasjonskort
  • Funksjonær «fest» med premiere på Haugesund Triatlon video 2016

 

Program for Funksjonærer

Tirsdag 6.6.2017

  • Kl. 1730-1900 Møte for Frivillige (Deep Ocean Arena) Utdeling av utstyr og info om helgen som kommer

Fredag 9.6.2017 

  • Kl. 1730-2000 Rigging av arenaer. Barnetriatlon, Løpe- og Sykkelløype, Skiftesone, Målområdet (Oppmøte Ishallen)
  • Kl. 1730-2000 Klargjøring Sportsmesse og Kafe (Haraldshallen)
  • Kl. 1730-2000 Klargjøring av deltakerposer/utdelingsområdet

Lørdag 10.6.2017

  • Kl. 1000-1300 Rigging av arenaer. Skiftesone, Løpe- og Sykkelløype, Målområdet, Svømmearena
  • Kl. 1000-1600 Utdeling av Startnummer (Haraldshallen)
  • Kl. 1000-1600 Sportsmesse og Kafe (Haraldshallen)
  • Kl. 1300-1600 Haugesunds Avis Barnetriatlon
  • Kl. 1600-1700 Nedrigging etter barnetriatlon

Søndag 11.6.2017

  • Kl. 0900-1200 Utdeling av Startnummer (Haraldshallen)
  • Kl. 0900-1500 Sportsmesse og Kafe (Haraldshallen)
  • Kl. 1200-1500 SuperSprint, Sprint, Stafett 
  • Kl. 1415 (ca)  Premieutdeling
  • Kl. 1500-1800 Nedrigging

 

Her er de områdene vi trenger hjelp til

KIOSK/KAFE

  • Klargjøring/Rydding og Salg fra Kafe på Sportsmessen (Haraldshallen)

SEKRETARIAT/INFORMASJON

  • Pakke og dele ut startsekker
  • Salg av effekter
  • Informasjon

HAUGESUNDS AVIS – BARNETRIATLON

  • Klargjøring av arenaer
  • Vakt, drikkestasjon, medaljeutdeling, info
  • Rydding (alle rydder etter at arrangementet er ferdig)

UNGDOM OG VOKSNE

  • Klargjøring av arenaer
  • Skriftesone (vakt, info, drikkestasjon)   ca 10 personer
  • Svømming (vakt, kajakk/brett) ca 10 personer
  • Sykkel (vakt/info)  ca 30 personer
  • Løping (vakt/veiviser) ca 6 personer
  • Målområdet (vakt, veiviser, drikkestasjon, medaljeutdeling) ca 10 personer
  • Dommere (skiftesone/sykkelløype) 10 personer
  • Medisinsk personell  4 personer
  • Motorsykler 2 stk
  • Rydding av arenaer (søndag etter konkurransen)

 

Klarer vi å fylle alle postene er vi bra dekket. Blir vi flere øker servicegraden og vi slipper å gjenbruk av personer på flere områder.

Alle rydder sine områder så snart aktiviteten er avsluttet

Husk! Bor du i Haugesund-distriktet så kan du være med å hjelpe til med rigging selv om du skal delta dagen etterpå.

 

Vi setter stor pris på din hjelp. Vennligst fyll ut nedenfor og legg gjerne med hvor du ønsker å bidra, så tar vi kontakt med deg etter hvert. Tusen takk!

Ditt navn (obligatorisk)

E-post (obligatorisk)

Mobil (obligatorisk)

Skiftesone 11.6
Svømmearena 11.6
Løypevakt-Sykkel 11.6
Løypevakt-Løp 11.6
Målområdet 11.6
Rigging
Barnetriatlon 10.6
Dommer 11.6
Motorsyklist 11.6
Registrering/Sekretariat
Kiosk/Kafe
Medisinsk beredskap
Nedrigging 11.6

Tusen tusen takk for at du er med å bidrar til idrettsfesten!

Melding